måndag 12 mars 2012

Sol i sinne, brun inne...

Ranelid kanske har tittat mycket på Sune...men nu var det inte brunbjörnen jag skulle skriva om, han får nog med publicitet vill jag påstå. Nä, jag tänkte fokusera mer på...mig! Jag har förstått att de lite mer kända bloggerskorna/bloggarna liksom kan önska sig saker i sina inlägg. Och godhjärtade läsare kan då liksom skicka massa saker till kändisarna. Helt okej fördelning tycker jag. Detta skulle innebära att jag bloggar, ni skickar. Bortsett från det tämligen oviktiga faktum att min blogg inte är så välbesökt skulle detta upplägg funka toppen om ni frågar mig....men just det lilla faktumet gör ju att mina önskningar kommer att bli väldigt personligt riktade...så jag struntar i önskelistan. Jag önskar mig bara att det ska kännas trivsamt att läsa mina ibland ganska sporadiska inlägg.

...Men av flygbolagen önskar jag mig tre biljetter till varmt ställe och av Landstinget tre veckors betald extrasemester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar