fredag 10 februari 2012

Veckan hittills...

...har varit intensiv. Ikväll kommer lille Herr O och tacos står på menyn. Det ska bli underbart med helg. Det börjar arta sig här hemma, några kabelkanaler har kommit på plats och jag har målat det andra lilla rummet som var i behov av en pimpning. Från och med nu misstänker jag att de "småsaker" som är kvar kommer att ta tid. Lampsladdar, nån form av gardin på toaletterna (oklart hur kreativ jag ska vara, egensydd hissgardin eller kappa är frågan...), fixa till några fula märken i taket... Risken är att vi hinner bli hemmablinda och till slut inte se dessa detaljer. Därför har jag, till min sambos STORA glädje (NOT!) gjort en lista på vad vi har kvar att göra. Min kille kan skatta sig lycklig att han har en sån organiserad tjej. För att inte tala om driven. Jag tror kanske inte han skulle använda samma ord för att beskriva mina egenskaper...snarare petig och hetsig kanske...jag kan till viss del förstå honom, att bli jagad med blåslampa ett par veckor sätter sina spår...men vi kompletterar varandra väl tycker jag! Han står för lugnet i vår relation och är alldeles...alldeles underbar!

Det här är mitt favoritfönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar